JellyPages.com

Wednesday 15 August 2012

AKU KAU DAN DIA

salammm ,,
selamt berpoce n tgL agy 3 hari u aLLs . . .
mcti ta sabar kan . . 
saye punn .  . . .  
alolao . . . ciannye, sabar ea? aQ pun ngah sabar nie . . .

baju     : dOne . . cOlour, GOLD n RED . . 
kasut    : dOne . . 
beg      : done . . 

over kan aku . .  hahah~ kau pikir aQ kesah . . . na jugak cam kowQ. . tp mcm sedih La, die ta de . .  ta bek . .  die snyap kan diri . .  wahai kawan yang aku rapat dan sayang . .  datang la pada ku . .  
who guess ??? 
of cOz La my buddy _ siape tah!. . 

ta kan ta kenaL, ta Kenal maka ta cinta . . . =,=
hahahah ~ jeLez awek die nti, kuar stagment cengini . .  towiiieee  kawan ~

sedih meninggalkan ramadhan, dan menantikan syawaL . . 
moge ramadhan kali nie bermakna buat aQ !! 

disamping ini saye mohon menyusun 10 jari mintak maaf atas ape yang berlaku sepnjg prjalanan aQ nie . .  datang la rumah aQ raye nt . .  ta dapat wet k!! makan je dapat . . .  


p/s : selamat hari raye kowQ . . 
aku sayang family, , kawan-kawanku . . . 
ingat aku taw !!


No comments:

Post a Comment